خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به مذاکره‌کنندگان: تا توافق نکردید، برنگردید!-راهبرد معاصر

خانواده‌های اسرای صهیونیست خطاب به مذاکره‌کنندگان: تا توافق نکردید، برنگردید!

خانواده‌های اسرای صهیونیستِ نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه از هیات مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی خواستند تا زمانی که توافق مبادله اسرا را امضا نکردند، به سرزمین‌های اشغالی برنگردند!
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 10
کد خبر: ۲۵۳۹۹۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ خانواده‌های اسرای صهیونیست با صدور بیانیه‌ای خواهان امضای توافق مبادله اسرا میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

این شهرک‌نشینان صهیونیست تاکید کردند: چگونه در عقل می‌گنجد که نتانیاهو جان فرزندان ما را فدای پیشبرد اهداف سیاسی خود کند؟

خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه با انتقاد شدید از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی افزودند: نتانیاهو به جای امضای توافق مبادله اسرا، تلاش می‌کند اوضاع را متشنج‌تر کند.

در ادامه این بیانیه آمده است: یک توافق پیشنهادی روی میز است که شاید آخرین فرصت برای زنده بازگرداندن فرزندان ما باشد. ما از هیأت مذاکره‌کننده اسرائیل می‌خواهیم تا زمانی که توافق را امضا نکرده‌اند از نشست پنجشنبه پیشرو بازنگردند.

این شهرک‌نشینان صهیونیست تصریح کردند: عملیات نظامی باید متوقف شود و تمامی اسرا در یک نوبت بازگردانده شوند. برای همه روشن است که تا زمانی که جنگ ادامه داشته باشد، توافق مبادله اسرا محقق نخواهد شد.

همچنین خانواده‌های اسرای صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه خواهان تداوم تظاهرات‌های اعتراضی در سرزمین‌های اشغالی برای بازگرداندن این اسرا شدند./ مهر

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار